Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

8 min
Czym jest mikrokonwersja w marketingu cyfrowym?

Mikrokonwersje to małe działania użytkowników na stronach internetowych lub w aplikacjach mobilnych, które mogą mieć ogromny wpływ na wzrost sprzedaży. Z tego artykułu dowiesz się, jak pomagają one w budowaniu zaangażowania, lepszym dopasowaniu oferty do potrzeb klienta oraz skuteczniejszym prowadzeniu użytkowników przez ścieżkę zakupową. Dowiesz się też, czym mikrokonwersje różnią się od makrokonwersji oraz jak je optymalizować.

Agnieszka Włodarczyk
15.11.2024

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów