Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

8 min
Jak liczyć NPS

Czy moi klienci są zadowoleni z produktu i usługi? To pytanie często zadają sobie właściciele i managerowie firm. Istnieje wiele metod mierzenia satysfakcji klientów, jedną z najczęściej stosowanych jest NPS (Net promoter score). W tym artykule przybliżymy termin NPS, przedstawimy metodę liczenia wskaźnika oraz zastanowimy się, jaki wskaźnik NPS to w zasadzie dobry wynik.

Wioleta Szybowska
19.12.2022 |

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów