Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

8 min
Jak poprawić zaangażowanie klientów (customer engagement)?

Zaangażowanie klienta (customer engagement) odnosi się do liczby interakcji pomiędzy Twoimi klientami, a Twoją firmą. W przeciwieństwie do typowej komunikacji, zaangażowanie klienta opiera się na komunikacji dwukierunkowej, zachęcając klientów do „odpowiadania” firmie. Według Gallupa, marketing angażujący klientów może zwiększyć wzrost sprzedaży o 66% i poziom lojalności klientów o 25%. Z tych powodów koncepcja zaangażowania klienta zyskuje w ostatnich latach coraz większą popularność.

Wioleta Szybowska
22.08.2022

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów