CallPage Blog
Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach
To, jak szybko konsultant czy handlowiec odpowiada na próbę kontaktu ze strony potencjalnego klienta, ma wpływ na późniejszy wynik procesu sprzedażowego. Dlaczego? Ponieważ szybkość reakcji jest bardzo istotna na etapie klasyfikacji leadów, wpływając również na etap sprzedaży. Im szybciej firma skontaktuje się z potencjalnym klientem, tym większe prawdopodobieństwo, że on nie rozmyśli się, nie znajdzie lepszej oferty u konkurencji czy po prostu nie poczuje się ignorowany. Postanowiliśmy sprawdzić, jak polskie firmy radzą sobie z reakcją na zapytania od potencjalnych klientów. Przebadaliśmy ponad 2275 firm z 12 branż i zmierzyliśmy, jak szybko reagują na próbę kontaktu. Wybraliśmy trzy kanały komunikacji: email, formularz kontaktowy i telefon. Wyniki są bardzo kiepskie. Sprawdź, czy Twoja firma znalazła się w raporcie!
Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni
Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.
Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie
- Instalacja w 10 minut
- 14 dni testów