Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

3 min
Analiza rynku: Szybkość obsługi potencjalnego klienta. Jak 50% polskich firm z 12 branż traci szansę na sprzedaż

To, jak szybko konsultant czy handlowiec odpowiada na próbę kontaktu ze strony potencjalnego klienta, ma wpływ na późniejszy wynik procesu sprzedażowego. Dlaczego? Ponieważ szybkość reakcji jest bardzo istotna na etapie klasyfikacji leadów, wpływając również na etap sprzedaży. Im szybciej firma skontaktuje się z potencjalnym klientem, tym większe prawdopodobieństwo, że on nie rozmyśli się, nie znajdzie lepszej oferty u konkurencji czy po prostu nie poczuje się ignorowany. Postanowiliśmy sprawdzić, jak polskie firmy radzą sobie z reakcją na zapytania od potencjalnych klientów. Przebadaliśmy ponad 2275 firm z 12 branż i zmierzyliśmy, jak szybko reagują na próbę kontaktu. Wybraliśmy trzy kanały komunikacji: email, formularz kontaktowy i telefon. Wyniki są bardzo kiepskie. Sprawdź, czy Twoja firma znalazła się w raporcie!

Paulina Gołąb
18.07.2019

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów