Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

6 min
Jak wykorzystać opinie klientów do poprawy konwersji?

Optymalizacja konwersji na stronie internetowej to skomplikowane zagadnienie. Często jednak jest sprowadzane do zmiany kolorów przycisków czy kilku słów, co ma doprowadzać do znaczących wzrostów współczynnika konwersji. Czasami faktycznie można wiele zyskać tak prostymi zmianami, jednak na ogół niezbędne są bardziej skomplikowane działania. Lucjan Kierczak z Survicate opowiada, jak wykorzystać opinie klientów do poprawy konwersji.

CallPage
4.07.2017

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów