Explore otherproducts

CallPage Blog

Wszystko o sprzedaży, marketingu i leadach

7 min
Cztery rzeczy, które mają wpływ na konwersję na stronie dealera samochodowego

Prowadząc salon samochodowy, borykamy się z wieloma problemami. Musimy sprawić, że klient wybierze naszą firmę i to właśnie od nas wyjedzie swoim wymarzonym autem. Wizyta interesanta w naszym salonie to dobry początek transakcji, jednak sprzedaż samochodów u dealera zaczyna się w innym miejscu – to Internet dostarcza kupującym wiedzę na temat modeli, spalania i ceny. Ponieważ zakup samochodu wiąże się z dużym wydatkiem, to warto odpowiednio przygotować ofertę , uaktualnić stronę i umiejętne zarządzanie treściami aby zyskać przewagę nad konkurencją, a klientowi dać poczucie bezpieczeństwa i wyjątkowości.

Jarosław Walkowicz
15.02.2017

Sprawdź nasze e-booki

E-booki o poprawie sprzedaży i zwiększaniu generowania leadów

  • Skąd czerpać leady sprzedażowe?

    Pobierz
  • 80 elementów i funkcji sklepu internetowego

    Pobierz
  • Optymalizacja współczynnika konwersji od podstaw

    Pobierz

Wypróbuje CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów