12 sposobów jak zwiększyć liczbę telefonów od potencjalnych klientów
W niektórych firmach liczba przychodzących telefonów od potencjalnych klientów przekłada się proporcjonalnie na liczbę pozyskanych klientów i na przychody generowane przez firmę. W naszej firmie codziennie zastanawiamy się nad pytaniem, jak otrzymywać więcej potencjalnych klientów przez telefon. Dlatego dzielimy się kilkoma poradami.
12 Sposobów na zwiększenie liczby telefonów od potencjalnych klientów
- Dodaj numer telefonu na swojej stronie w widocznym miejscu.
- Spraw, żeby numer telefonu na stronie był podlinkowany.
- Dodaj numer telefonu na profilu firmowym na Facebooku.
- Dodaj swoją firmę do Google Maps i Google Business.
- Użyj telefonu w kampanii Google Adwords.
- Zbieraj numery telefonów potencjalnych klientów po godzinach pracy.
- Podaj numer telefonu jako alternatywę obok formularza na stronie.
- Dodaj numer telefonu na banerze w retargetingu.
- Zamień Bounce Rate w leady telefoniczne dzięki technologii Exit Popup.
- Dodaj telefon w stopce maili wysyłanych przez pracowników twojej firmy.
- Wykorzystaj mocny lub kuszący Call-to-Action, żeby zachęcić ludzi do kontaktu.
- Dodaj numer telefonu na thank you page i stronie po konwersji.
1. Dodaj numer telefonu na swojej stronie w widocznym miejscu.
Bardzo ważne, żeby odwiedzający stronę mogli łatwo odnaleźć telefon kontaktowy.
2. Spraw, żeby numer telefonu na stronie był podlinkowany.
To jest bardzo ważny element, szczególnie jeśli potencjalny klient wchodzi na twoją stronę ze smartfona.
3. Dodaj numer telefonu na profilu firmowym na Facebooku
4. Dodaj swoją firmę do Google Maps i Google Business.
To jest niezbędne dla firm lokalnych, ale również ważne dla każdej firmy, która chce dostawać więcej telefonów od klientów.
5. Użyj telefonu w kampanii Google Adwords.
Dzięki możliwościom Adwords możesz zrobić tak, żeby potencjalni użytkownicy mogli zadzwonić do twojej firmy bezpośrednio z ogłoszenia.
6. Zbieraj numery telefonów potencjalnych klientów po godzinach pracy.
Nie jest tajemnicą, że większość ludzi szuka czegoś w internecie wieczorem, kiedy firmy są już zamknięte i nie odbierają telefonów. Fajnym rozwiązaniem będzie zbieranie od potencjalnych klientów numerów telefonów i oferowanie im kontaktu w najbliższym dniu roboczym.
7. Podaj numer telefonu jako alternatywę obok formularza na stronie.
8. Dodaj numer telefonu na banerze w retargetingu.
Jeżeli potencjalny klient już był na twojej stronie i zapoznał się z ofertą z większym prawdopodobieństwem zadzwoni do firmy – banery z numerem kontaktowym i Call-to-Action mogą w tym pomóc.
9. Zamień Bounce Rate w leady telefoniczne dzięki technologii Exit Popup.
Exit Popup to technologia, która pozwala pokazywać użytkownikom komunikat w okienku przed samym opuszczeniem strony. Klienci, którzy używają CallPage swoim klientom pokazują następujący komunikat przy opuszczeniu strony.
10. Dodaj telefon w stopce maili wysyłanych przez pracowników twojej firmy.
11. Wykorzystaj mocny lub kuszący Call-to-Action, żeby zachęcić ludzi do kontaktu.
W naszej firmie zrobiliśmy to w następujący sposób – kiedy użytkownik wchodzi na podstronę cenniku, pokazujemy mu następujący komunikat:
12. Dodaj numer telefonu na thank you page i stronie po konwersji.
Jeżeli użytkownik strony zapisał się na newsletter, pobrał e-book, lub uzupełnił formularz na stronie, jest szansa, że jest zainteresowany kontaktem telefonicznym z firmą.
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy