Explore otherproducts
7 min

12 sposobów jak zwiększyć liczbę telefonów od potencjalnych klientów

W niektórych firmach liczba przychodzących telefonów od potencjalnych klientów przekłada się proporcjonalnie na liczbę pozyskanych klientów i na przychody generowane przez firmę. W naszej firmie codziennie zastanawiamy się nad pytaniem, jak otrzymywać więcej potencjalnych klientów przez telefon. Dlatego dzielimy się kilkoma poradami.

Sergey Butko
14.03.2016

1. Dodaj numer telefonu na swojej stronie w widocznym miejscu.

Bardzo ważne, żeby odwiedzający stronę mogli łatwo odnaleźć telefon kontaktowy.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-1.webp
 

2. Spraw, żeby numer telefonu na stronie był podlinkowany.

To jest bardzo ważny element, szczególnie jeśli potencjalny klient wchodzi na twoją stronę ze smartfona.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-2.webp

3. Dodaj numer telefonu na profilu firmowym na Facebooku

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-3.webp

4. Dodaj swoją firmę do Google Maps i Google Business.

To jest niezbędne dla firm lokalnych, ale również ważne dla każdej firmy, która chce dostawać więcej telefonów od klientów.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-4.webp
 

5. Użyj telefonu w kampanii Google Adwords.

Dzięki możliwościom Adwords możesz zrobić tak, żeby potencjalni użytkownicy mogli zadzwonić do twojej firmy bezpośrednio z ogłoszenia.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-5.webp


 

6. Zbieraj numery telefonów potencjalnych klientów po godzinach pracy.

Nie jest tajemnicą, że większość ludzi szuka czegoś w internecie wieczorem, kiedy firmy są już zamknięte i nie odbierają telefonów. Fajnym rozwiązaniem będzie zbieranie od potencjalnych klientów numerów telefonów i oferowanie im kontaktu w najbliższym dniu roboczym.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-6.webp
 

7. Podaj numer telefonu jako alternatywę obok formularza na stronie.
callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-7.webp

8. Dodaj numer telefonu na banerze w retargetingu.

Jeżeli potencjalny klient już był na twojej stronie i zapoznał się z ofertą z większym prawdopodobieństwem zadzwoni do firmy – banery z numerem kontaktowym i Call-to-Action mogą w tym pomóc.

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-8.webp
 

9. Zamień Bounce Rate w leady telefoniczne dzięki technologii Exit Popup.

Exit Popup to technologia, która pozwala pokazywać użytkownikom komunikat w okienku przed samym opuszczeniem strony. Klienci, którzy używają CallPage swoim klientom pokazują następujący komunikat przy opuszczeniu strony.
callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-9.webp

10. Dodaj telefon w stopce maili wysyłanych przez pracowników twojej firmy.
callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-10.webp

11. Wykorzystaj mocny lub kuszący Call-to-Action, żeby zachęcić ludzi do kontaktu.

W naszej firmie zrobiliśmy to w następujący sposób – kiedy użytkownik wchodzi na podstronę cenniku, pokazujemy mu następujący komunikat:

callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-11.webp
 

12. Dodaj numer telefonu na thank you page i stronie po konwersji.

Jeżeli użytkownik strony zapisał się na newsletter, pobrał e-book, lub uzupełnił formularz na stronie, jest szansa, że jest zainteresowany kontaktem telefonicznym z firmą.
callpage-12-sposobow-jak-zwiekszyc-liczbe-telefonow-12.webp

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy