Explore otherproducts
3 min

3 wydarzenia marketingowe w Q4, które warto śledzić

Listopad i grudzień to gorący okres dla sprzedaży. Dzieje się dużo zarówno w B2B, B2C, jak i w eCommerce. I nie chodzi tutaj tylko o przygotowania do największych “świąt” zakupowych. Odbywa się także sporo fajnych szkoleń online i offline. W tekście podpowiadamy, w które wydarzenia marketingowe są godne uwagi.

Jakub Zięcina
9.11.2018

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać, że działając w Internecie, należy się ciągle uczyć. Niezależnie od branży, musisz być na bieżąco z nowinkami, trendami i ciekawymi rozwiązaniami. Codzienna prasówka i śledzenie update’ów na LinkedIn to nie wszystko.

Warto brać udział w szkoleniach czy konferencjach, korzystać w webinarów i lokalnych spotkań coworkingowych. Poniżej prezentujemy wydarzenia marketingowe odbywające się w czwartym kwartale 2018 r., które według nas gwarantują dawkę przydatnej wiedzy.

Bez owijania w bawełnę i ogólników, same konkrety!


 

1. Tour de eCommerce z Freshmail

Prawdziwa gratka dla fanów i adeptów e-commerce. Od 19 do 23 listopada możesz wyruszyć w podróż po wiedzę! Czyli wziąć udział w szkoleniach z ekspertami z CallPage, Freshmail, Landingi, Semahead, Shoper, SMSAPI i Webankieta.

To wydarzenie marketingowe zapewni Ci wiedzę o tym, jak optymalizować mailingi, aby zwiększyć konwersję, co robić, aby klienci wracali do Ciebie, czy jak prognozować opłacalność działań marketingowych i jak mierzyć ich efektywność.

Wielką zaletą tego wydarzenia jest fakt, że odbywa się w pięciu polskich miastach. Odpada wymówka, że trzeba dojechać do Warszawy!

 

2. Push Push GO i ich eCommerce Web Academy

Cykl 4 bezpłatnych webinarów, startujący już 9 listopada. Skondensowana dawka wiedzy o 4 różnych kanałach online marketingu, które możesz wykorzystać do podniesienia poziomu sprzedaży w swoim biznesie.

Przydatne szczególnie przed Black Friday, Cyber Monday lub Świętami (ale nie tylko!).

W każdy kolejny piątek listopada mądre głowy z Bariny Bees, CallPage, FreshMail i PushPush GO podpowiedzą co zrobić, aby Twoje działania marketingowe przyniosły wyznaczone efekty i dotarły do odbiorców, zanim dotrze do nich konkurencja.

 

3. Marketingowe wtorki z CallPage

To roczny cykl webinarów. Jak sama nazwa wskazuje, odbywają się one w każdy wtorek i dotyczą marketingu. W tym roku będziecie mogli wziąć w nich udział jeszcze w listopadzie, a nowa seria ruszy w styczniu. To wydarzenie marketingowe, które warto śledzić przez cały rok.

Podczas każdego webinaru prelegent omawia wąskie zagadnienie, prezentuje przykłady i odpowiada na pytania uczestników. Do tej pory szkolenia były poświęcone m.in. SEO, atrybucji konwersji w e-commerce, różnym aspektom AdWords czy wykorzystaniu Google Analytics.

Nie zabrakło również bardziej “miękkich” tematów 🙂

Czwarty kwartał to dobry moment, by zwiększyć swoje wysiłki marketingowe i zamknąć rok z zadowalającymi wynikami. I nie chodzi tylko o słupki sprzedażowe. Warto zainwestować też w swój rozwój i naładować intelektualne baterie.

Na pewno pomogą w tym wartościowe wydarzenia marketingowe najbliższych dwóch miesięcy. 

Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie,  wypróbuj CallPage. Zamów spersonalizowaną prezentację lub przetestuj nasze narzędzie za darmo przez 7 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy