Ekscytująca wiadomość: Przedstawiamy nowy ulepszony cennik CallPage
Z przyjemnością informujemy, że od 1 września 2023 roku wprowadzamy nowe plany cenowe CallPage. Nowe plany zapewniają większą elastyczność oraz dopasowane do potrzeb naszych klientów.
Nowy cennik CallPage
W CallPage nieustannie pracujemy nad ulepszaniem naszych usług, aby sprostać zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Nasze oprogramowanie jest obecnie używane w 40 krajach, w firmach o różnej wielkości i potrzebach.
Poprzedni cennik został opublikowany w 2019 roku. W miarę rozwoju naszej firmy i bazy klientów stawał się on coraz bardziej nieefektywny. Ponadto, w kwietniu tego roku wprowadziliśmy nowy produkt CallPage Meetings i stało się jasne, że dotychczasowy cennik nie jest wystarczająco elastyczny.
W ciągu ostatniego roku zbieraliśmy opinie od naszych klientów i partnerów. Wasze cenne spostrzeżenia odegrały kluczową rolę w kształtowaniu naszego nowego modelu cenowego, który jest dostosowany do różnorodnych potrzeb naszej globalnej bazy użytkowników.
Nowe plany cenowe lepiej odzwierciedlają strukturę naszych produktów, zmiany na rynku i, co najważniejsze, potrzeby naszych klientów. Więcej informacji na temat nowych stawek, głównych różnic i korzyści przedstawiamy poniżej.
Czytaj dalej, aby:
- odkryć główne różnice między starym i nowym cennikiem,
- dowiedzieć się, dlaczego wprowadzamy nowy cennik,
- sprawdzić szczegóły i instrukcje dotyczące nowych planów cenowych,
- sprawdzić co nowy cennik oznacza dla obecnych klientów,
Najważniejsze różnice między starym i nowym cennikiem:
- 14-dniowy bezpłatny okres próbny: Teraz nasi użytkownicy mogą skorzystać z wydłużonego 14-dniowego bezpłatnego okresu próbnego. Dłuższy okres testowy pozwali w pełni zrozumieć zalety CallPage przed podjęciem decyzji o wyborze planu.
- Dwa plany cenowe: Uprościliśmy naszą strukturę cenową, oferując tylko dwa podstawowe plany — Essentials oraz Pro. Podobnie jak w przypadku poprzedniego cennika, firmy z kategorii Enterprise mogą skontaktować się z nami w celu uzyskania spersonalizowanej oferty, który odzwierciedli ich zaawansowane potrzeby.
- Opłata za platformę plus limity: Nowy model cenowy będzie oparty na opłacie za platformę oraz limitach i dodatkach. Oznacza to, że będziesz płacić tylko za taką ilość użytkowników, konsultantów i połączenia, których faktycznie potrzebujesz.
- Brak Freemium: Aby utrzymać wysokiej jakości usługi wsparcia, zdecydowaliśmy się zrezygnować z bezpłatnego planu Basic dla nowych użytkowników. Jednak nasze nowe plany cenowe są bardziej przystępne i dostępne dla firm każdej wielkości.
Nowe plany CallPage
Wprowadziliśmy dwa standardowe plany oraz plan indywidualny. Nowy plan będzie obejmował następujące poziomy:
- Essentials: Ten plan obejmuje główne funkcje CallPage i jest odpowiedni dla małych firm lub startupów. Ceny zaczynają się od 99 PLN miesięcznie.
- Pro: Ten plan jest przeznaczony dla firm, które wymagają bardziej zaawansowanych funkcji, takich jak nagrywanie rozmów i funkcje wirtualnego call center. Ceny tego planu zaczynają się od 249 PLN miesięcznie.
- Enterprise: Ten plan jest przeznaczony dla większych firm, które wymagają niestandardowych rozwiązań i dedykowanego wsparcia. Ceny tego planu będą dostosowane do konkretnych potrzeb firmy.
Dlaczego wprowadzamy nowy plan cenowy?
Sprawdź, jaka logika stoi za nowym cennikiem i odkryj jego główne zalety.
- Przystępność cenowa dla małych firm i startupów: Nowa struktura cenowa umożliwia niewielkim firmom dostęp do bardziej zaawansowanych funkcji CallPage w cenie już od 99 PLN miesięcznie.
- Dopasowane rozwiązania dla większych firm: Większe firmy mogą teraz budować swoje plany w taki sposób, który najlepiej odzwierciedla ich potrzeby i strukturę.
- Lepsza segmentacja funkcji: Nasz plan Essentials zapewnia wszystkie niezbędne funkcje dostosowane do potrzeb mniejszych firm, podczas gdy plan Pro zapewnia dostęp do zaawansowanych funkcji dla bardziej wymagających biznesów.
- Większa elastyczność: Dzięki dodatkom i limitom użytkownicy mają możliwość stworzenia planu, który idealnie odpowiada potrzebom ich firmy.
- Elastyczność dzięki nowej metodzie rozliczenia: W nowym cenniku będzie można aktualizować limity, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba, a nie tylko wówczas gdy kończy się okres rozliczeniowy.
Informacje dla obecnych klientów
W CallPage priorytetowo traktujemy naszych lojalnych klientów i staramy się unikać wprowadzania jakichkolwiek zmian, które mogłyby powodować niepewność lub niezadowolenie. Dlatego informujemy naszych obecnych klientów, że ich obecny plan i ceny subskrypcji nie ulegną zmianie. Jeśli uznasz, że nowy cennik jest lepiej dopasowany do Twoich potrzeb biznesowych, możesz przejść na nowy cennik w dowolnym momencie.
Więcej informacji dla obecnych klientów CallPage dostępne jest tutaj.
Ważne:
Należy pamiętać, że wszelkie zmiany w bieżącej subskrypcji po wejściu w życie nowego cennika spowodują automatyczne przejście na nową strukturę cenową. Dlatego przed dokonaniem jakichkolwiek zmian w bieżącej subskrypcji zalecamy skontaktowanie się z dedykowanym Customer Success Manager.
Więcej informacji na temat nowego cennika
Nowy cennik CallPage zostanie udostępniony 1 września na stronie https://www.callpage.pl/cennik
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, nasze zespoły wsparcia, obsługi klienta i sprzedaży są tutaj, aby Ci pomóc!
Przygotuj się na lepsze możliwości dla Twojej firmy!
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni!
Wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- up lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy