Explore otherproducts
3 min

4 ustalenia, które możesz zmienić w CallPage przy pracy zdalnej

Ostatnio na naszym blogu powstał tekst 5 kroków do zdalnej i jakościowej obsługi telefonicznej, w którym opisałem proste zasady i rady jak poradzić sobie, kiedy ludzie kontaktują się z klientami pracując w domu. Tutaj druga część tego tekstu z poradami co konkretnie w ustawieniach CallPage można zmienić, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Sergey Butko
23.03.2020

1. Zmień godziny pracy konsultantów, którzy odbierają połączenia. 

Podczas pracy zdalnej, często zdarza się, że pracownik zmienia dotychczasowy czas pracy. W CallPage w bardzo prosty sposób możesz zmienić godziny dostępności konsultantów.  Jak zmienić czas pracy konsultantów >

2. Oddzwaniaj do zainteresowanych osób z panelu CallPage

Nie wiem, czy  wiesz, ale jeśli miałeś nieodebrany telefon, to możesz oddzwonić do tej osoby z poziomu panelu CallPage. Zakładka Leady > Ikonka słuchawki w prawym górnym rogu. Wpisz dowolny numer telefonu klienta i CallPage połączy Cię z tym numerem. Po rozmowie Twoje połączenie zostanie zapisane jako wychodzące, w zakładce Leady

3. Personalizuj IVR, aby podzielić kanały obsługi zapytań. 

Przy połączeniu kolejkowania z IVR możesz przekierowywać połączenie od razu do właściwych osób, działów, to pozwala mieć pod kontrolą każde połączenie i mieć pewność niezależnie od ilości telefonów, Twój zespół, który pracuje zdalnie, obsłuży wszystkie telefony.  Możesz to zrobić w zakładce Numery wirtualne > IVR > Stwórz ścieżkę IVR.

4. Personalizuj pola formularza w okienku 

W czasach kryzysowych jak teraz możesz mieć potrzebę dodatkowych informacji od klientów.  Zbierz inne istotne dane od swoich potencjalnych klientów przez widget Callpage. Możesz to zrobić, wchodząc w zakładkę Widgety > Edycja >  Wygląd > Pola własne. Możesz ustawić moment wyświetlania dodatkowych pól przed lub po rozmowie. 

Wszystko będzie OK.

Nie jestem beznadziejnym optymistą, który mówi, że za chwilę wszystko wróci do normy. Ale jakby nie było, każdy kryzys kiedyś się kończy i firmy wychodzą z niego mocniejsze i efektywniejsze.  Nawet patrząc z perspektywy obecnego tekstu: know-how jakościowej, zdalnej obsługi klientów, pozwoli to w późniejszych okresach budować zdalne działy obsługi, wygrywając dodatkową rentowność na różnice zarobków w regionach. 

Zdrowia, odporności na stres i nowych klientów. 

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • up lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy