Jak używać CallPage Meetings w Twojej branży, aby zyskać więcej klientów
W tym artykule przedstawiamy propozycje zastosowania CallPage Meetings dla 9 branż. Sprawdź jak możesz skorzystać z nowego produktu, aby zdobywać więcej klientów. Dowiedź się jak poprawnie skonfigurować Meetings oraz jakie pytania zadać w formularzu.
9 branż, w których CallPage Meetings najlepiej się sprawdza:
Jeśli użytkownicy trafili na Twoją stronę to istnieje duża szansa, że są zainteresowani Twoją ofertą. W tej sytuacji najlepsze co możesz zrobić to dodać funkcję szybkiego umawiania spotkań z Twoim zespołem.
Efektywnym sposobem jest wykorzystanie widżetu kontaktowego z opcją Meetings do umawiania spotkań zarówno wirtualnych jak i tych w siedzibie Twojej firmy.
Usługi dla biznesu
W strefie biznesowej proces sprzedażowy jest zwykle długi, statystycznie zajmuje od 2 do nawet 6 tygodni. Co więcej Twoi klienci rzadko podejmują decyzję o nawiązaniu współpracy jedynie na podstawie informacji zebranych na stronie. Zwykle kontaktują się z Tobą telefonicznie lub mailowo aby zebrać więcej informacji.
Dlatego coraz popularniejsze, również w Polsce, stają się spotkania online w czasie którego omawiane są wszystkie szczegóły współpracy. Takie spotkania sprawdzają się doskonale zwłaszcza w branżach marketingowej, usługach IT, czy usługach konsultingowo - doradczych. Dzięki CallPage Meetings możesz zapraszać Twoich potencjalnych klientów do umawianie spotkania w prosty sposób, bezpośrednio z Twojej strony www.
Twoje korzyści:
- Jeśli masz kilka osób zajmujących się innymi usługami (np. SEO i Performance) stwórz osobne kalendarze dla każdej usługi a następnie dodaj reguły dystrybucji. W takim wypadku gdy klient wskaże zainteresowanie daną usługą, CallPage zaprezentuje mu kalendarz osoby odpowiedzialnej za tą konkretną usługę
- Możesz używać również linku bezpośredniego aby uprościć proces umawiania spotkań również w korespondencji mailowej
- Będzie Ci łatwiej zorganizować kalendarz pracy zespołu ponieważ wszystkie umówione spotkania będziesz miał dostępne w jednym miejscu
- System automatycznie przypomni o umówionej usłudze Tobie i Twojemu klientowi
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Rozwiązania SaaS / Oprogramowanie biznesowe
Na świecie działa obecnie blisko 25 tys. firm produkujących rozwiązania typu SaaS. Tak konkurencyjny rynek sprawia, że potencjalny klient ma coraz większe wymagania do używanych rozwiązać i chce zebrać jak najwięcej informacji jeszcze przed inwestycją w nowe oprogramowanie.
Dlatego coraz popularniejsze, również w Polsce, stają się spotkania online w czasie którego przeprowadzona jest prezentacje demo Twojego rozwiązania. Dzięki CallPage Meetings będziesz mógł bardziej skutecznie umawianie spotkania demo, oraz lepiej konwertować odwiedzających Twoją stronę www na leady sprzedażowe.
Twoje korzyści:
- W przeciwieństwie do standardowego formularza kontaktowego cały proces umawiania spotkania zajmie jedynie kilka minut, a Twój dział sprzedaży nie będzie tracił czasu na ustalenie terminu spotkania.
- Możesz wykorzystać Meetings również do umawiania spotkań z Twoim działem Customer Success bądź działem Supportu dzięki czemu lepiej zadbasz o doświadczenie obecnych klientów.
- CallPage automatycznie stworzy spotkanie w używanym przez Ciebie narzędziu dla spotkań (np. Google Meet czy Teams)
- Możesz używać również linku bezpośredniego aby uprościć proces umawiania spotkań również w korespondencji mailowej
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Usługi medyczne
67% pacjentów preferuje umawiać spotkania za pomocą formularza online a aż 40% rezerwacji wizyt wykonywana jest po godzinach pracy placówki. Również w Polsce rezerwacje online stają się ważnym uzupełnieniem kontaktu telefonicznego w placówkach oferujących prywatne usługi medyczne czy dentystyczne.
Dlatego CallPage Meetings jest doskonałym uzupełnieniem szybkiego kontaktu między potencjalnym pacjentem a placówką. Klient ma dostępne obie formy kontaktu - telefon lub rezerwacja online - w jednym oknie pop up i może wybrać tą formę umawiania wizyty które jest dla niego w danym momencie najdogodniejsza.
Twoje korzyści:
- Zyskasz dostęp do osób, które preferują rezerwacje wizyt w trybie online
- Pacjenci mogą dokonać rezerwacji wizyty także po godzinach pracy Twojej placówki, bądź gdy nie mogą akurat nawiązać połączenia telefonicznego
- Będzie Ci łatwiej organizować kalendarz pracy ponieważ wszystkie umówione spotkania będziesz miał dostępne w panelu CallPage
- System automatycznie przypomni o umówionej wizycie Twojemu pacjentowi
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Poradnie i Ośrodki Terapeutyczne
CallPage Meetings doskonale sprawdzi się w poradniach psychologicznych czy poradniach małżeńskich, które podobnie jak branża medyczna coraz chętniej inwestują w rozwiązania do rezerwacji spotkań online. Zwłaszcza, że wiele ośrodków oferuje również prowadzenie terapii w formie spotkań online. CallPage oferując dwie najczęstsze metody umawiania wizyt - telefoniczne bądź online - staje się więc doskonałym narzędziem pozwalającym na zwiększenie ilości umówionych porad.
Twoje korzyści:
- Pacjenci mogą dokonać rezerwacji wizyty w gabinecie oraz online, również po godzinach otwarcia placówki
- Będzie Ci łatwiej organizować kalendarz pracy ponieważ wszystkie umówione spotkania będziesz miał dostępne w jednym miejscu
- System automatycznie przypomni o umówionej usłudze Tobie i klientowi
- Możesz podpiąć kalendarze przyjmujących w Twojej placówce specjalistów i za pomocą reguł dystrybucji przypisuj nazwisko konkretnego specjalisty lub usługi do odpowiedniego kalendarza
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Szkolenia i usługi edukacyjne
Jeśli oferujesz prywatne usługi szkoleniowe może zdarzyć się, że Twoi potencjalni studenci będą mieli dodatkowe pytania dotyczące Twojej oferty. Zwykle nieocenioną pomocą jest widget kontaktowy CallPage który pozwala na szybkie umówienie rozmowy telefonicznej. Zdarza się jednak, że sama rozmowa telefoniczna nie wystarczy, bo student chciałby zebrać więcej informacji bądź złożyć wizytę w Twojej szkole.
Jeśli masz więc dział obsług klienta bądź prowadzisz spotkania otwarte w swojej placówce możesz zaproponować odwiedzającym Twoją stronę umówienie dłuższego spotkania w formie online lub na miejscu. Takie rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza w punktach w których cena kursu jest wysoka lub gdy prowadzisz np. szkolenia indywidualne (np. dla firm, czy usługi coachingowe).
Twoje korzyści:
- Zachęcisz więcej odwiedzających stronę do umówienia spotkania w czasie którego będziesz mógł lepiej zaprezentować swoją ofertę
- Dzięki regułom scoringowym możesz zaprosić odwiedzającego do umówienia spotkania zanim opuści on Twoją stronę
- Wielu potencjalnych studentów przegląda oferty szkoleniowe po godzinach, teraz będą oni mogli umówić spotkanie nie czekając na godziny otwarcia Twojego biura
- Jeśli prowadzisz usługi coachingowe możesz wykorzystać Meetings do umawiania sesji ze studentami
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Deweloperzy i agencje nieruchomości
Zakup nieruchomości to prawdopodobnie jedna z najtrudniejszych decyzji w życiu człowieka. Dlatego konsumenci przed zakupem lubią porównać liczne opcje oraz obejrzeć wiele nieruchomości czy inwestycji. Z tego powodu przedstawiciele deweloperów oraz pośrednicy nieruchomości prowadzą ogromną ilość spotkań, co może powodować problemy z prowadzeniem kalendarza. Z perspektywy klienta oznacza to z kolei problem z umówieniem wizyty gdyż nie łatwo jest zgrać terminu. CallPage Meetings może pomóc w zorganizowaniu kalendarza wizyt na nowej inwestycji czy kalendarza pracy pośrednika nieruchomości.
Deweloperom Meetings daje możliwość zaproszenie potencjalnych kupujących na oględziny na nowej inwestycji. Pośrednicy Nieruchomości mogą natomiast zaproponować spotkanie w swoim biurze bądź objazd po nieruchomościach spełniających kryteria kupującego.
Twoje korzyści:
- Dzięki regułom scoringowym możesz zaprosić odwiedzającego do umówienia spotkania zanim opuści on Twoją stronę
- Większość kupujących przegląda oferty nieruchomości po godzinach, teraz będą oni mogli umówić spotkanie nie czekając na godziny otwarcia Twojego biura
- Możesz używać również linku bezpośredniego aby uprościć proces umawiania spotkań również w korespondencji mailowej
- Będzie Ci łatwiej organizować kalendarz pracy zespołu ponieważ wszystkie umówione spotkania będziesz miał dostępne w jednym miejscu
- System automatycznie przypomni o umówionej usłudze Tobie i Twojemu klientowi
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Agencje i biura turystyczne
Zgodnie z raportem TNS OBOP najpopularniejszym źródłem informacji na temat oferty podróży są strony biur podróży (76%). Z kolei ostateczną decyzję o zakupie wycieczki aż 63% osób podejmuje w oparciu o bezpośrednią rozmowę ze sprzedawcą w biurze agencji.
CallPage Meetings sprawdzi się tu doskonale jako zachęta do umówienia takiego spotkania w biurze. Co więcej dodając opcję spotkań online można dotrzeć do osób dla których taka wizyta nie jest możliwa (np. z powodu odległości do najbliższego biura agencji).
Twoje korzyści:
- Zachęcisz więcej odwiedzających stronę do umówienia spotkania w biurze agencji tym samym zwiększając szansę za finalizację zakupu
- Nawet jeśli wizyta nie dojdzie do skutku zyskasz dane kontaktowe osoby które była potencjalnie zainteresowana taką wizytą i będziesz mógł skontaktować się z nią w dalszym terminie
- Stwórz po jednym kalendarzu (konsultancie) dla każdego z biur lokalnych - dzięki regułom dystrybucji łatwo podzielisz przychodzące kontakty do poszczególnych biur. Dodatkowo pracownicy biura będą mieli wgląd do informacji o wszystkich zaplanowanych wizytach w jednym miejscu.
- System automatycznie przypomni o umówionej usłudze Tobie i Twojemu klientowi
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Dealerzy i komisy samochodowe
Rynek samochodowy w Polsce czeka kolejny trudny rok. Choć dostępność nowych samochodów wzrasta, ich sprzedaż w Polsce wciąż będzie poniżej wyników z ostatnich lat. Wobec trudnej sytuacji tak ważne jest aby jak najskuteczniej konwertować potencjalnych kupujących w spotkania.
CallPage Meetings zachęci odwiedzających stronę do umówienia spotkania w Twoim salonie lub komisie. Możesz zaproponować spotkanie w celu zapoznania się z ofertą czy jazdę próbną np. samochodem elektrycznym.
Twoje korzyści:
- Zachęcisz więcej odwiedzających stronę do umówienia spotkania w salonie bądź komisie tym samym zwiększając szansę za finalizację zakupu
- Dzięki regułom scoringowym możesz zaprosić odwiedzającego do umówienia spotkania zanim opuści on Twoją stronę
- Większość kupujących przegląda oferty salonów po godzinach, teraz będą oni mogli umówić spotkanie nie czekając na godziny otwarcia Twojego biura obsługi
- Nawet jeśli wizyta nie dojdzie do skutku zyskasz dane kontaktowe osoby które była potencjalnie zainteresowana taką wizytą i będziesz mógł skontaktować się z nią w późniejszym terminie
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Usługi budowlano-remontowe
Twoi potencjalni klienci najczęściej kontaktuj się z Tobą telefonicznie chcąc uzgodnić szczegóły usługi takie jak cena czy możliwy termin realizacji. Zdarza się jednak że Twoi klienci wiedzą już dokładnie czego potrzebują np. umawiają realizację usługi ponownie, zdobyli wszystkie potrzebne informacje wcześniej w czasie rozmowy telefonicznej, bądź po prostu znaleźli je na Twojej stronie.
Teraz chcieliby umówić się na realizacja konkretnej usługi np. wywóz nieczystości , zamontowanie instalacji fotowoltaicznej, czy na oględziny domu przed remontem. Dzięki CallPage Meetings możesz zaoferować im możliwość szybkiego umówienia terminu spotkania.
Twoje korzyści:
- Jeśli masz więcej niż jedną ekipę czy fachowca możesz stworzyć dla nich kilka osobnych kalendarzy. Dzięki temu będziesz mieć pewność że maksymalnie wykorzystujesz zasoby swoich ludzi.
- Będzie Ci łatwiej organizować kalendarz pracy ponieważ
- System automatycznie przypomni o umówionej usłudze i Tobie i klientowi. Jednocześnie wszystkie umówione spotkania będziesz miał dostępne w jednym miejscu.
- Stwórz po jednym kalendarz dla każdego z biur lokalnych - dzięki regułom dystrybucji łatwo podzielisz przychodzące kontakty do poszczególnych biur. Dodatkowo pracownicy biura będą mieli wgląd do informacji o wszystkich zaplanowanych wizytach w jednym miejscu.
Sprawdź naszą propozycję dostosowania formularza CallPage Meetings:
Nie widzisz swojej branży na liście? Umów spotkanie z naszym zespołem sprzedaży, który pomoże Ci w konfiguracji Meetings dla Twojej firmy.
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- up lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy