Generuj jeszcze więcej leadów z CallPage Meetings
CallPage Meetings pomaga generować więcej leadów sprzedażowych oraz usprawnia proces umawiania spotkań. Brzmi ciekawie? Zobacz jak działa Meetings i jak możesz wykorzystać ten produkt w swojej firmie.
Wyobraź sobie, że na Twojej stronie generują się gorące leady, a gdy spotkania z potencjalnymi klientami umawiają się automatycznie? Za sprawą CallPage Meetings jest to możliwe!
Czytaj dalej i poznaj wszystkie korzyści oraz możliwości jakie oferuje CallPage Meetings dla Twojej firmy.
Co to jest CallPage Meetings?
CallPage Meetings to system do umawiania spotkań zarówno online jak i w siedzibie firmy. Meetings jest łatwy w użyciu zarówno dla klientów, jak i dla firm.
Mamy nadzieję, że już wiesz, jak działa CallPage i jak pomaga generować leady. Nasz nowy produkt, Meetings, to kolejny kanał generowania leadów na Twojej stronie. Działa w podobny sposób, jednak z Meetings, zamiast zamawiania połączenia, użytkownik umawia spotkanie. Meetings pojawia się w oknie pop-up i pozwala bezproblemowo umówić się na spotkanie z Twoim zespołem.
Meetings to czwarty sposób kontaktu za pomocą widżetu CallPage. Obok "Zadzwoń teraz", "Zadzwoń później" i "Zostaw wiadomość". Z poziomu panelu możesz wybrać, który z czterech form kontaktu chcesz wyświetlać w oknie pop-up oraz w jakiej kolejności powinny się pojawiać. Poszczególne formy kontaktu mogą również pojawić się na wybranych przez Ciebie stronach. Na przykład "Umów spotkanie" może być wyświetlane na stronie głównej, a "Zadzwoń teraz" na stronie dla wsparcia klienta.
Jak działa CallPage Meetings?
Jak CallPage Meetings działa na stronie internetowej:
1. Widget CallPage wyświetla się na Twojej stronie i zaprasza użytkowników do umówienia spotkania.
2. Twój potencjalny klient wypełnia formularz i zostawia dane kontaktowe
3. Na podstawie odpowiedzi, CallPage pokazuje kalendarz odpowiedniego przedstawiciela Twojego zespołu. Odwiedzający stronę rezerwuje wolny termin bezpośrednio w wyskakującym okienku.
4. Po zaplanowaniu spotkania Twój klient oraz przedstawiciel Twojej firmy otrzymają zaproszenie do udziału w wydarzeniu które zostaje też dodane do ich kalendarzu Google/Office 365/Outlook.com.
5. Jeśli wybierasz spotkania online CallPage Meetings stworzy też automatycznie link do spotkania z jednym z wybranych narzędzi do spotkań online (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Webex).
6. Informację o umówionym spotkaniu znajdziesz również w panelu CallPage w zakładce LEADY.
Zalety z korzystania z CallPage Meetings
Główną korzyścią z używania CallPage Meetings jest to, że Meetings automatycznie przechwytuje leady z Twojej strony internetowej i umożliwia im umawianie spotkań w tym samym czasie.
- Dystrybucja leadów
CallPage Meetings automatycznie kwalifikuje i rezerwuje spotkania z właściwym konsultantem w Twojej firmie. W oparciu o metodę przypisywania konsultantów na podstawie odpowiedzi zamieszczonych przez użytkowników Meetings automatycznie kieruje ich do właściwej osoby. Możesz również wybrać kierowanie po dostępności - w takim wypadku spotkanie zostanie umówione z pierwszym dostępnym konsultantem.
- Personalizacja widżetu
Meetings umożłliwia dodawanie pól w formularzu, dzięki temu zbierzesz potrzebne dane kontaktowe i wszelkie inne informacje potrzebne do umówienia spotkania.
- Umawianie spotkań offline i online
CallPage Meetings możesz połączyć z różnymi narzędziami do spotkań online i przesyłać linki do spotkań bezpośrednio w mailach. Możesz również dodać opcję spotkania offline i zaprosić użytkowników do spotkania w Twojej siedzibie lub gabinecie.
- Dostępność w czasie rzeczywistym
Widżet CallPage Meetings zawsze wyświetla godziny dostępne do rezerwacji zgodnie ze zintegrowanym kalendarzem i godzinami dostępności konsultanta. Możesz także ustawić odstępy czasowe między spotkaniami, aby zapewnić konsultantom czas na przygotowanie.
- Automatyczne przypomnienia
Po umówieniu spotkania zarówno Twój klient, jak i członek Twojego zespołu otrzymają automatyczne powiadomienie w postaci wiadomości e-mail lub sms. Spotkanie zostanie również dodane w kalendarzu Twojego pracownika.
Jak zacząć korzystać z Meetings, jeśli nie jesteś klientem CallPage?
Jeśli nie jesteś zaznajomiony z produktami CallPage, najlepszym sposobem na rozpoczęcie jest skonfigurowanie widgetu na Twojej stronie. Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny i zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj. Jeśli potrzebujesz pomocy podczas konfiguracji lub masz więcej pytań, umów się na prezentację z naszym Zespołem Sprzedaży.
Jak zacząć korzystać z Meetings, jeśli już jesteś klientem CallPage?
W panelu nawigacyjnym CallPage, klienci mają dostęp do zakładki Meetings. Następnie należy skonfigurować formularz do umawiania spotkań, który pojawi się na widżecie.
Odwiedź naszą bazę wiedzy i zapoznaj się z artykułami odnośnie Meetings:
- Jak skonfigurować zakładkę Meetings krok po kroku
- Jak rozdzielić Spotkania pomiędzy członków zespołu?
Zawsze możesz skontaktować się ze swoim opiekunem konta, jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności z ustawieniem widgetu Meetings.
Podsumowanie
CallPage Meetings upraszcza cały proces rezerwacji spotkań jednocześnie generując leady sprzedażowe. Dzięki łatwemu dostosowaniu, funkcji automatycznego przydzielania członków zespołu oraz dostępności w czasie rzeczywistym, otrzymujesz doskonałe narzędzie do umawiania spotkań.
Zacznij używać CallPage Meetings przez 14 dni i przekonaj się sam.
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- up lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy