Explore otherproducts
6 min

Generuj jeszcze więcej leadów z CallPage Meetings

CallPage Meetings pomaga generować więcej leadów sprzedażowych oraz usprawnia proces umawiania spotkań. Brzmi ciekawie? Zobacz jak działa Meetings i jak możesz wykorzystać ten produkt w swojej firmie.

Agnieszka Włodarczyk
08.03.2023

Wyobraź sobie, że na Twojej stronie generują się gorące leady, a gdy spotkania z potencjalnymi klientami umawiają się automatycznie? Za sprawą CallPage Meetings jest to możliwe!

Czytaj dalej i poznaj wszystkie korzyści oraz możliwości jakie oferuje CallPage Meetings dla Twojej firmy.

Co to jest CallPage Meetings?

CallPage Meetings to system do umawiania spotkań zarówno online jak i w siedzibie firmy. Meetings jest łatwy w użyciu zarówno dla klientów, jak i dla firm. 

Mamy nadzieję, że już wiesz, jak działa CallPage i jak pomaga generować leady. Nasz nowy produkt, Meetings, to kolejny kanał generowania leadów na Twojej stronie. Działa w podobny sposób, jednak z Meetings, zamiast zamawiania połączenia, użytkownik umawia spotkanie. Meetings pojawia się w oknie pop-up i pozwala bezproblemowo umówić się na spotkanie z Twoim zespołem.

Meetings to czwarty sposób kontaktu za pomocą widżetu CallPage. Obok "Zadzwoń teraz", "Zadzwoń później" i "Zostaw wiadomość". Z poziomu panelu możesz wybrać, który z czterech form kontaktu chcesz wyświetlać w oknie pop-up oraz w jakiej kolejności powinny się pojawiać. Poszczególne formy kontaktu mogą również pojawić się na wybranych przez Ciebie stronach. Na przykład "Umów spotkanie" może być wyświetlane na stronie głównej, a "Zadzwoń teraz" na stronie dla wsparcia klienta.


 

Jak działa CallPage Meetings?

Jak CallPage Meetings działa na stronie internetowej:

1. Widget CallPage wyświetla się na Twojej stronie i zaprasza użytkowników do umówienia spotkania.
2. Twój potencjalny klient wypełnia formularz i zostawia dane kontaktowe
3. Na podstawie odpowiedzi, CallPage pokazuje kalendarz odpowiedniego przedstawiciela Twojego zespołu. Odwiedzający stronę rezerwuje wolny termin bezpośrednio w wyskakującym okienku.
4. Po zaplanowaniu spotkania Twój klient oraz przedstawiciel Twojej firmy otrzymają zaproszenie do udziału w wydarzeniu które zostaje też dodane do ich kalendarzu Google/Office 365/Outlook.com.
5. Jeśli wybierasz spotkania online CallPage Meetings stworzy też automatycznie link do spotkania z jednym z wybranych narzędzi do spotkań online (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet, Webex).
6. Informację o umówionym spotkaniu znajdziesz również w panelu CallPage w zakładce LEADY.

Zalety z korzystania z CallPage Meetings

Główną korzyścią z używania CallPage Meetings jest to, że Meetings automatycznie przechwytuje leady z Twojej strony internetowej i umożliwia im umawianie spotkań w tym samym czasie.
 

  • Dystrybucja leadów 

CallPage Meetings automatycznie kwalifikuje i rezerwuje spotkania z właściwym konsultantem w Twojej firmie. W oparciu o metodę przypisywania konsultantów na podstawie odpowiedzi zamieszczonych przez użytkowników Meetings automatycznie kieruje ich do właściwej osoby. Możesz również wybrać kierowanie po dostępności - w takim wypadku spotkanie zostanie umówione z pierwszym dostępnym konsultantem. 

  • Personalizacja widżetu

Meetings umożłliwia dodawanie pól w formularzu, dzięki temu zbierzesz potrzebne dane kontaktowe i wszelkie inne informacje potrzebne do umówienia spotkania.

  • Umawianie spotkań offline i online 

CallPage Meetings możesz połączyć z różnymi narzędziami do spotkań online i przesyłać linki do spotkań bezpośrednio w mailach. Możesz również dodać opcję spotkania offline i zaprosić użytkowników do spotkania w Twojej siedzibie lub gabinecie.

  • Dostępność w czasie rzeczywistym

Widżet CallPage Meetings zawsze wyświetla godziny dostępne do rezerwacji zgodnie ze zintegrowanym kalendarzem i godzinami dostępności konsultanta.  Możesz także ustawić odstępy czasowe między spotkaniami, aby zapewnić konsultantom czas na przygotowanie.

  • Automatyczne przypomnienia 

Po umówieniu spotkania zarówno Twój klient, jak i członek Twojego zespołu otrzymają automatyczne powiadomienie w postaci wiadomości e-mail lub sms. Spotkanie zostanie również dodane w kalendarzu Twojego pracownika.

Jak zacząć korzystać z Meetings, jeśli nie jesteś klientem CallPage?

Jeśli nie jesteś zaznajomiony z produktami CallPage, najlepszym sposobem na rozpoczęcie jest skonfigurowanie widgetu na Twojej stronie. Rozpocznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny i zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj. Jeśli potrzebujesz pomocy podczas konfiguracji lub masz więcej pytań, umów się na prezentację z naszym Zespołem Sprzedaży.
 

Jak zacząć korzystać z Meetings, jeśli już jesteś klientem CallPage?

W panelu nawigacyjnym CallPage, klienci mają dostęp do zakładki Meetings. Następnie  należy skonfigurować formularz do umawiania spotkań, który pojawi się na widżecie. 

Odwiedź naszą bazę wiedzy i zapoznaj się z artykułami odnośnie Meetings: 

Zawsze możesz skontaktować się ze swoim opiekunem konta, jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności z ustawieniem widgetu Meetings. 

Podsumowanie 

CallPage Meetings upraszcza cały proces rezerwacji spotkań jednocześnie generując leady sprzedażowe. Dzięki łatwemu dostosowaniu, funkcji automatycznego przydzielania członków zespołu oraz dostępności w czasie rzeczywistym, otrzymujesz doskonałe narzędzie do umawiania spotkań. 

Zacznij używać CallPage Meetings przez 14 dni i przekonaj się sam.

 

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • up lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy