Explore otherproducts
10 min

Jak zwiększyć konwersję ze strony internetowej dzięki CallPage? Sprawdź nasz przewodnik

Przeanalizowaliśmy tysiące widgetów stworzonych przez naszych klientów. Dane płynące z tej analizy są jednoznaczne – sposób konfiguracji widgetu ma ogromny wpływ na ilość i jakość leadów, które zdobywają klienci. W tym tekście opisujemy, jakie ustawienia widgetu zapewniają najwyższą konwersję ze strony internetowej.

Paulina Gołąb
20.09.2019

Stworzyliśmy listę elementów, które mają największy wpływ na konwersję, udoskonaliliśmy sposób konfiguracji widgetu i dodaliśmy przewodnik “krok po kroku”.

Dzięki temu każdy użytkownik, nawet bez znajomości produktu, może stworzyć widget w najbardziej optymalny sposób. Z naszymi podpowiedziami nie zapomni o ważnych aspektach ustawień, które wpływają  na konwersję i liczbę pozyskiwanych leadów. 

Od teraz każdy z klientów CallPage może skorzystać z przewodnika po  procesie dodawania widgetu, który przeprowadzi go przez najważniejsze zakładki ustawień oraz pomoże skonfigurować i zoptymalizować widget. 

Brzmi ciekawie? Przeczytaj i dowiedz się więcej korzyści! 

Dlaczego warto skorzystać z przewodnika “krok po kroku”?

  • Ułatwia proces dodawania nowego widgetu. 
  • Pomaga skonfigurować podstawowe ustawienia konta początkującym użytkownikom. 
  • Przeprowadza przez najważniejsze zakładki dotyczące wyglądu, personalizacji czy ustawień połączeń – od teraz wszystko możesz ustawić już na początku! 
  • Przewodnik nie pozwoli Ci zapomnieć o najważniejszych funkcjonalnościach w widgecie!

CallPage zwiększa konwersję stron internetowych. 

Tak działa przewodnik “krok po kroku”: 

Po utworzeniu konta w CallPage pokazuje się okno pop up, które zachęca do skonfigurowania pierwszego widgetu przy pomocy przewodnika krok po kroku.

Jeśli już korzystasz z CallPage (np. masz skonfigurowany pierwszy widget) – wystarczy, że klikniesz w przycisk “Dodaj widget” w zakładce Widgety, tak jak do tej pory

1. Uruchamia się przewodnik krok po kroku, który przeprowadza przez najważniejsze zakładki widgetu.


2. Jeśli nie chcesz skorzystać z przewodnika – możesz go zamknąć i skonfigurować widget tak, jak dotychczas.

3. Przewodnik krok po kroku uruchamia się po podaniu adresu strony www, na której będzie się wyświetlał widget oraz nazwy widgetu.

PRZECZYTAJ TEŻ:Dlaczego natychmiastowy callback generuje dodatkowe leady

4. Konfigurując widget z pomocą przewodnika przechodzimy przez poszczególne zakładki widgetu jako kroki konfiguracji.

Po dokonaniu zmian klikamy “Zapisz i przejdź dalej”: 

5. Do każdego kroku możemy się cofnąć, jeśli chcemy cokolwiek poprawić klikając “poprzedni”. Można również pominąć któryś krok, jeśli nie chcemy go konfigurować w tym momencie. 


6.Jeśli któreś z ustawień jest niejasne, możemy skorzystać z umieszczonych w zakładkach krótkich tutoriali lub dokumentacji.

Pamiętaj, aby po zakończeniu konfiguracji widgetu, dodać konsultantów w zakładce “Zespół” oraz przypisać ich do widgetu, tylko wtedy będzie on działał poprawnie! 

Co należy spersonalizować w widgecie, aby konwersja na Twojej stronie wzrosła? 

  • Konfigurację rozpoczynamy od zakładki “Wygląd widgetu” – okno pop up:

Rekomendujemy dostosowanie koloru widgetu do swojej strony internetowej, dodanie logo oraz ewentualnego tła okna pop up i przede wszystkim personalizacja tekstów w oknie pop up. Dopasuj widget tak, aby wyglądał jak część Twojej strony internetowej, a zobaczysz, że będzie miało to przełożenie na konwersję! 

  • “Wygląd widgetu” – przycisk: 

Dostosuj położenie przycisku CallPage na swojej stronie, tak, aby nie kolidował z innymi elementami oraz był dobrze widoczny. 

  • “Wygląd widgetu” – podpowiedź: 

Jest to mały “dymek”, który wyświetla się obok przycisku CallPage. Dostosuj tekst wyświetlany na nim dla nowych użytkowników oraz tych, którzy korzystali już z Twoich usług. 

Jak zwiększyć konwersję z reklam na Facebooku? Wypróbuj integrację Facebook Lead Ads i CallPage.

  • “Wygląd widgetu” – ustawienia:

Wiesz, że możesz dopasować do swojej strony animacje przycisku CallPage, aby był jeszcze bardziej widoczny? Wypróbuj tę opcję i sprawdź, co najlepiej wygląda w Twoim przypadku. 

  • “Połączenia” – ogólne:

Upewnij się, że początkowe ustawienia dotyczące połączeń są optymalne dla Twojej firmy. Sprawdź różne algorytmy kierowania połączeń do konsultantów oraz klientów. Wybierz, czy rozmowy mają być nagrywane oraz ustaw opcję Caller ID – wybierz numer, który ma się pokazywać Twoim klientom przy odbieraniu telefonu z CallPage. 

  • “Połączenia” – wiadomości głosowe:

Wiesz, że możesz wybierać, jakie nagrania głosowe usłyszą Twoi konsultanci oraz klienci? Dopasuj je tak, aby zgadzały się z potrzebami Twojej firmy lub nagraj swoje własne. 

PS: W ten sposób możesz nawet informować klientów o ewentualnych ofertach specjalnych lub promocjach obowiązujących w ostatnim czasie. 

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Produkt CallPage – numery indywidualne i IVR 

  • “Połączenia” – ustawienia SMS: 

Spersonalizuj smsy wysyłane do swoich klientów po wykonaniu połączenia oraz dodaj swoją firmę, aby wyświetlała się jako nadawca smsów. Pełen profesjonalizm!

  • “Połączenia” – konfiguracja krajów: 

Upewnij się, że usługa jest włączona dla krajów, w której prowadzisz działalność!

  • “Zaangażowanie” – Reguły scoringowe: 

Wiesz, że okno pop up wyświetla się nie tylko po kliknięciu w przycisk-słuchawkę? Mamy bardzo mocno zaawansowany system reguł scoringowych, który pozwoli Ci klasyfikować użytkowników i wyświetlać im okno pop up. Co więcej, w zależności od rodzaju reguły scoringowej, która wywoła okno pop up, można wyświetlić inny tekst!

Dowiedz się więcej o regułach scoringowych, czytając ten tekst.

  • “Instalacja”: 

Zainstaluj widget, aby wyświetlał się na stronie. Możesz samodzielnie wkleić kod w adres strony lub wysłać instrukcję do programisty. 

Wszystko gotowe! Od teraz możesz korzystać z nowego widgetu CallPage i odbierać telefony od potencjalnych klientów. 

Chcesz zobaczyć, jak działa CallPage? Zarezerwuj 20-minutową, spersonalizowaną prezentację z naszym Menedżerem ds. Produktu się!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie
  • Szybka konfiguracja
  • Plany dopasowane do wielkości firmy