Pro vs. Essentials - jak wybrać plan i limity w CallPage
Zastanawiasz się którym plan CallPage wybrać i ile limitów potrzebujesz? Zobacz nasz krótki poradnik po nowym cenniku - zobacz najważniejsze funkcje w obu planach i sprawdź jak kupić plan CallPage.
Różnice między Planem Pro i Essentials:
Plan Essentials
Plan Essentials został skomponowany z myślą o niewielkich organizacjach, dlatego dostarcza on najważniejsze funkcje oraz podstawowe możliwości w zakresie personalizacji czy raportowania. Plan Essentials zawiera więc takie funkcje jak:
- Automatyczne oddzwanianie w 28 sekund
- Zamawianie połączenia na później i tryb “po godzinach”
- Wysyłanie wiadomości
- Podstawową personalizację okna pop up (zmiana tekstów i położenia przycisku na stronie)
- 3 podstawowe reguły scoringowe
- Możliwość wyboru metody rozdzielenia połączeń wśród konsultantów, edycja kalendarza dostępności konsultantów
- Automatyczne ponawianie nieodebranych połączeń
- Pełne możliwości konfiguracji funkcji Meetings
- Powiadomienia email
- Ustawienia dotyczące bezpieczeństwa
Plan Pro
Plan Pro obejmuje dostęp do wszystkich funkcji systemu CallPage - bez ograniczeń. Wśród funkcji cieszących się największym zainteresowaniem a które dostępne są od planu Pro należy wymienić:
- Pełna personalizacja widżetu CallPage - zmiana pozycji widżetu, zmiana tekstu czy ikony tooltipa, zmiana tła na pop upie, dostęp do personalizacji CSS.
- Dodawania pól własnych - umożliwiających zbierania dodatkowych danych od osoby zamawiającej połączenie (np. adres email)
- Automatyczne spersonalizowane wiadomości SMS do klientów
- Oddzwanianie bezpośrednio z panelu CallPage
- Automatyczne nagrywanie rozmów
- Tworzenie działów i przypisywanie do nich konsultantów
- Wszystkie regułu scoringowe (do wyboru 24 typy reguł)
- Nielimitowane integracje
- Połączenie widżetu z buttonami czy formularzami na stronie
- Połączenie widżetu z Facebook Leads Ads
- Tworzenie notatek i tagów w systemie CRM
- Zaawansowane raporty i analizy
- Dostęp do funkcji Caller ID umożliwiającej identyfikowanie się własnym numerem telefonu (dodatkowo płatne)
- Dostęp do Wirtualnej Centrali CallPage wraz ze wszystkimi jej funkcjami takimi jak kolejkowanie i kierownaie połączeń czy wiadomości IVR (dodatkowo płatne)
Limity w Planach:
Dodatkowo plany zawierają już limity dotyczące ilości połączeń i członków zespołu. I tak Plan Essentials zawiera do 50 udanych połączeń, oraz 1 konsultanta i 1 użytkownika (co w praktyce pozwala na podpięcie 2 numerów telefonów do widżetu).
Plan Pro zawiera limit 100 udanych połączeń oraz po 2 konsultantów i 2 użytkowników, pozwala więc na podpięcie 4 numerów bez konieczności zmiany limitów.
Dodatkowo w ramach Planu Pro widget CallPage może być zainstalowany na dwóch różnych domenach, w Planie Essentials istnieje możliwość dodania tylko 1 domeny.
Który Plan wybrać?
Jeśli posiadasz mały zespół, masz niewielki ruch na stronie (poniżej 3 tys. użytkowników / miesięcznie) i potrzebujesz prostego narzędzie do generowania leadów plan Essentials prawdopodobnie będzie dla Ciebie wystarczający.
Jeśli posiadasz więcej osób w zespole lub chcesz kierować połączenia do różnych działów, chciałabyś poprawić nie tylko konwersję na stronie, ale również wyniki Twojego działu obsługi klienta lub masz znaczny ruch na stronie i chcesz lepiej dopasować do niej widget plan Pro będzie dla Ciebie znacznie lepszym rozwiązaniem.
Instrukcja Zakupu Subskrypcji CallPage:
Zobacz jak szybko skonfigurować swoją subskrypcję w CallPage:
- Przejdź do Zakładki Płatności w Panelu CallPage
- Kliknij w przycisk “Doładuj Konto”
- Wybierz jeden z dwóch dostępnych Planów: Essentials lub Pro.
- W razie potrzeby zwiększ liczbę dostępnych w planie połączeń
- Na kolejnym ekranie wybierz dodatkowe limity takie jak liczbą użytkowników i konsultantów czy domen. Jeśli nie potrzebujesz nic zmieniać kliknij w “Kontynuuj bez zmiany limitów.”
- Wybierz subskrypcję roczną (jeśli chcesz uzyskać 20% zniżki) lub miesięczną (jeżeli preferujesz zachować elastyczność) i podaj dane firmy.
- Następnie przejdź do ekrany płatności i podaj dane karty i dokonaj płatności.
- Twoja Subskrypcja jest gotowa! Możesz teraz korzystać z CallPage.
Ważne informacje:
Limity w CallPage możesz zmienić w każdym momencie również w trakcie trwania subskrypcji. Dlatego jeśli nie jesteś pewien ile połączeń czy konsultantów będziesz potrzebował, możesz pozostać przy standardowych limitach i w razie potrzebny zmienić je w trakcie trwania planu.
W CallPage obowiązuje płatność subskrypcyjną co oznacza, że opłata za CallPage będzie co miesiąc automatycznie pobierana, a Twoja subskrypcja wydłużana o kolejny miesiąc. Jeśli chcesz zrezygnować z CallPage pamiętaj aby anulować subskrypcję przed koleją płatnością.
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni!
Wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy