Maksymalizuj swoje wyniki z CallPage: Kompleksowy przewodnik po generowaniu połączeń
W tym kompleksowym przewodniku przedstawimy praktyczne wskazówki, które pomogą Ci poprawić swoje wyniki z CallPage i generować więcej połączeń. W artykule znajdziesz też linki do dalszych instrukcji.
Spis treści:
- Dodaj widżet na wszystkich stronach i landing pages
- Użyj bezpośrednich linków CallPage
- Połącz formularze na swojej stronie internetowej z CallPage
- Połącz CallPage z przyciskami na stronie internetowej
- Połącz CallPage z reklamami na Facebooku
- Przyciągnij uwagę za pomocą eyecatchera lub tooltipa
- Dostosuj wyskakujące okno pop up
- Użyj reguł scoringowych
- Wykorzystaj tryb nocny, aby zbierać leady po godzinach pracy
- Używaj CallPage Meetings
Wdrożenie widżetu na najważniejszych stronach i kanałach
Pierwszym krokiem jest upewnienie się że korzystasz z CallPage we wszystkich dostępnych kanałach i miejscach. Zobacz czy znasz wszystkie możliwości CallPage w tym zakresie.
Dodaj widżet na wszystkich stronach i landing pages
Sprawdź, które z Twoich podstron na Twojej stronie otrzymują najwięcej odwiedzin i koniecznie zadbaj aby widget CallPage był na nich widoczny. Jeśli prowadzisz płatne kampanie i kierujesz ruch na stronę landingową, pamiętaj, aby zainstalować CallPage także na tych stronach. Ta strategia pomoże Ci zmaksymalizować wyniki swoich kampanii marketingowych i zebrać więcej leadów w ramach tych samych budżetów.
Używaj bezpośrednich linków CallPage
Zwiększ liczbę połączeń, używając linków CallPage. Każdy widżet ma dedykowany link, na przykład https://cpnow.me/d/nrWL. Po kliknięciu użytkownicy są kierowani na dedykowaną stronę CallPage na której mogą zamówić połączenie z Twoją firmą. Umieszczenie tego linku w stopce e-mailowej lub osadzenie go w treści e-maila może poprawić wynik Twoich działań cold mailingowych i kampanii e-mailowych.
Połącz formularze kontaktowe z CallPage
Funkcja "Mój Formularz” łata lukę między zainteresowaniem online a interakcją w czasie rzeczywistymi. Kiedy odwiedzający wypełniają formularz kontaktowy na Twojej stronie internetowej, otrzymują natychmiastowe połączenie od konsultanta Twojej firmy - tak jakby zamawiali połączenie przez CallPage. Dzięki temu zyskasz pewność, że każdy lead zyska szybką odpowiedź ze strony Twojego zespołu sprzedaży.
Sprawdź instrukcje dotyczący połączenia formularza na stronie internetowej z zadzwonieniem CallPage: Jak skonfigurować mój formularz połączenia.
Połącz CallPage z przyciskami na stronie internetowej
Jeśli Twoja strona internetowa ma przycisk Zadzwoń teraz lub Skontaktuj się teraz, możesz połączyć go z widgetem CallPage. Po kliknięciu przycisku pojawi się wyskakujące okno CallPage, oferujące połączenie. Eliminując potrzebę ręcznego wybierania numeru zwiększysz szansę na nawiązanie kontaktu.
Połącz się z reklamami na Facebooku
CallPage można również połączyć z Twoimi reklamami na Facebooku. Za każdym razem, gdy generowany jest lead z reklam na Facebooku, nasz system natychmiast łączy go z członkiem Twojego zespołu. Dzięki temu kontaktujesz się z potencjalnymi klientami natychmiast po tym jak wypełnią formularz - zanim zapomną o Twoich reklamach. Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat integracji CallPage z Facebook Leads Ads.
Spersonalizuj swój widget, aby poprawić współczynnik konwersji
Spersonalizuj widget CallPage aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i zwiększyć jego konwersję. Oto kilka opcji dostosowywania, które warto rozważyć:
Przyciągnij uwagę za pomocą eye catcher lub podpowiedzi
Po dodaniu widżetu CallPage na swojej stronie internetowej poświęć trochę czasu na dopracowanie jego treści i formy. Pierwszym etapem będzie poprawienie tak zwanego tooltpia (podpowiedzi). Jego celem jest przyciągnięcie uwagi odwiedzającego, zachęcenie go do kliknięcia słuchawki CallPage i zainicjowanie połączenia.
Możesz zastąpić tradycyjną słuchawkę CallPage innym elementem - możesz wybrać z bazy dostępnych grafik lub dodać własną.
Warto dodać też własny tekst na podpowiedzi. Może to być tekst zachęcający odwiedzającego do kliknięcia słuchawki z obietnicą szybkiego oddzwonienia lub odwołania się do problemu, który użytkownik chce rozwiązać.
Dostosuj wyskakujące okno
Poprzez zmianę tekstu wyskakującego okna i projektu graficznego możesz generować więcej połączeń sprzedaży. Możesz modyfikować zawartość poszczególnych kart w wyskakującego okna CallPage w ustawieniach widżetu.
Tekst na oknie pop up powinna być zgodny z ofertą Twojej firmy. Oferowanie niewielkiego rabatu, jeśli użytkownik umówi się na rozmowę, to strategia warto wypróbowania. Pamiętaj też aby zadać o wygląd okna - dostosować kolory czy dodać swoje logo aby okno było spójne z całością strony i wzbudzało zaufanie.
Użyj reguł scoringowych
Reguły scoringowe pomagają generować więcej połączeń za pośrednictwem CallPage, ponieważ wyskakujące okno jest pokazywane użytkownikom, którzy wykonują określone działania. Na przykład pokazując wstępne zainteresowanie ofertą lub planując opuszczenie strony. Odwiedzający stronę nie muszą kliknąć widżetu CallPage, ponieważ pop up jest wyświetlany automatycznie.
Około 33% leadów generowanych przez CallPage dla naszych klientów zostało złapanych przez algorytmy automatycznego systemu scoringowego - exit intent.
Exit intent to popularna reguła związana z akcją opuszczania strony internetowej. Jeśli system wykryje, że użytkownik przesuwa kursor w prawy górny róg strony, wyświetli pop up CallPage.
Wybierz spośród 24 różnych reguł scoringowych, aby określić, kiedy widżet ma się pojawić. Te reguły uruchamiają widżet CallPage, zachęcają odwiedzających do pozostawienia swoich danych kontaktowych na Twojej stronie w odpowiednim momencie. To sprytny sposób na bardziej efektywne zaangażowanie odwiedzających i pozyskanie leadów. Dowiedz się więcej o regułach scoringowych.
Wykorzystaj tryb nocny, aby pozyskać leady po godzinach pracy
Statystycznie rzecz ujmująć około 50% Twoich klientów odwiedza Twoją stronę internetową po godzinach pracy Twojego biura. Dzięki trybowi po godzinach możesz zbierać dane kontaktowe swoich potencjalnych klientów nawet wtedy, gdy Twój zespół jest niedostępny. CallPage połączy kupującego, gdy Twój zespół wróci do pracy. Dodatkowo CallPage wyśle powiadomienie SMS o nadchodzącym połączeniu 5 minut przed jego rozpoczęciem.
Użyj CallPage Meetings
CallPage Meetings jest dostępne w Twoim planie subskrypcyjnym, więc dlaczego by go nie wykorzystać? Dowiedz się, jak z nich korzystać, aby generować dodatkowe leady.
Włącz w oknie pop up
Ulepsz widget, dodać opcje umawiania spotkań bezpośrednio w wyskakującym oknie. Daje to użytkownikom wygodny sposób na natychmiastowe umawianie się na spotkanie z Twoim przedstawicielem. Reguły routingu dostępne w systemie sprawią, że umówione spotkania będą kierowane do odpowiedniego członka Twojego zespołu. Aby dowiedzieć się więcej o Meetings, przeczytaj ten wpis na blogu.
Osadź formularz spotkań na swojej stronie internetowej
Możesz dodać formularz spotkań na dowolnej stronie swojej strony internetowej. Pozwala to odwiedzającym umawiać się na spotkania, w trakcie wizyty na stronie bez żmudnego czekania i wymiany maili. Osadzenie harmonogramu na określonych stronach czy landing pagach pomaga pozyskać leady w momencie ich największego zainteresowania. Na przykład na stronie o nowym produkcie odwiedzający mogą natychmiast umówić się na prezentację lub konsultację.
Użyj bezpośrednich linków do umawiania spotkań
Możesz udostępniać bezpośrednie linki do swojego formularza spotkań, ułatwiając potencjalnych klientom umawianie się na spotkania. Linki możesz też dodać do Twoich e-maili marketingowych lub stopki.
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni!
Wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy