Zarządzanie Leadami w CallPage - wewnętrzny CRM
Wszystkie połączenia telefoniczne zamówione przez widget CallPage oraz przez wirtualny numer wpadają do panelu CallPage. To taki mini CRM. Zobacz jak z niego korzystać.
Czym jest system CRM?
CRM, czyli Customer Relationship Management, to system informatyczny, który pomaga firmom lepiej zarządzać swoimi relacjami z klientami. CRM umożliwia śledzenie kontaktów z klientami na każdym etapie współpracy. Na przykład, gdy sprzedawca dzwoni do klienta, w CRMie może sprawdzić historię twoich wcześniejszych pytań i problemów. Dzięki CRM przedsiębiorstwa mogą poprawić obsługę klienta, zoptymalizować działania sprzedażowe oraz budować trwałe relacje z klientami, co w rezultacie przynosi większą efektywność i wzrost zysków.
Na rynku istnieje wiele systemów CRM, od najprostszych do najbardziej rozbudowanych takich jak choćby Hubspot. CallPage oferuje integrację z wieloma z nich, a dzięki Zapierowi możesz zintegrować go praktycznie z każdym dostępnym na rynku CRMem.
Dodatkowo CallPage sam w sobie oferuje podstawowe funkcje systemów CRM oraz zarządzania zebranymi leadami. Zobacz te najważniejsze.
Zarządzanie leadami w panelu CallPage
Historia i filtrowanie
Po przejściu do zakładki "Leady" zobaczysz wszystkie połączenia zamówione w Twojej firmie. Dostęp do historii leadów masz przez 6 lub 12 miesięcy, w zależności od posiadanego pakietu. Nad listą znajdziesz opcję "Filtry zaawansowane" (wystarczy rozwinąć strzałkę), która pozwala na sortowanie listy według własnych potrzeb. Możesz np. wyświetlić połączenia zamówione z konkretnego działu, z określonego widżetu lub o danym statusie. Dodatkowo, za pomocą filtrów możesz szybko sprawdzić, czy dany numer telefonu zamawiał już połączenie z Twoją firmą.
Nagrywanie rozmów
Na liście leadów znajdziesz także nagrania ze wszystkich zrealizowanych rozmów. Dzięki temu możesz sprawdzić nie tylko, kto rozmawiał z danym klientem wcześniej, ale także jak przebiegała ta rozmowa oraz jakie były jej ustalenia. Funkcja nagrywania rozmów jest dostępna w pakiecie Pro.
Dane o kontakcie
Nagranie rozmowy to jednak nie jedyne dane o leadzie jakie znajdziesz w panelu. Po wejściu w szczegóły leada (ikona oka) znajdziesz takie informacje jak:
- data połączenia,
- typ połączenia (spotkanie, połączenie natychmiastowe, połączenie na później)
- status rozmowy (odebrane, nieodebrana przez klienta, nieodebrana przez konsultanta)
- dane konsultant z którym odbyła się rozmowa / departamentu w którym pracuje
- link do podstrony z której połączenie zostało zamówione
- przybliżony adres klienta (geolokalizacja)
- aktywność użytkownika na stronie (jakie strony odwiedził)
- tym triggera który spowodował zamówienie połączenia
- dane na temat źródła pochodzenia leada z adresu UTM
- ocena jaką użytkownik pozostawił po rozmowie
- tagi i notatki pozostawione przez konsultanta
Tagi i notatki
Po wejściu w szczegóły leada, użytkownik może dodać notatkę, jeśli uważa, że warto przekazać jakąś informację dla kolejnego konsultanta, który będzie rozmawiał z daną osobą. Jednak jeszcze ciekawszą funkcją są tagi. Tagi to znaki lub słowa kluczowe, które pomagają w klasyfikowaniu, sortowaniu i wyszukiwaniu leadów w CallPage. Pozwalają one grupować leady na interesujące z punktu widzenia firmy kategorie a następnie wyszukać takich klientów za pomocą omawianych już filtrów. Konsultanci mogą w ten sposób oznaczać np. potencjalnych klientów, osoby zainteresowane konkretnym produktem, czy problematycznych klientów. Tagi pozwalają również na tworzenie spersonalizowanych kampanii sms czy telefonicznych - możemy skontaktować się na przykład tylko z osobami zainteresowanymi danym produktami. Do jednego leada można przypisać dowolną liczbę tagów.
Połączenia z systemu
Z CallPage masz także możliwość realizacji połączeń wychodzących. Jeśli Twój dział sprzedaży wykonuje kampanie telefoniczne, a nie korzystasz z systemy do call center, to ta funkcja może okazać się doskonałym rozwiązaniem. Wszystkie połączenia wykonane z panelu CallPage zostaną dokładnie udokumentowane w statystykach, co pozwoli na monitorowanie efektywności działań zespołu. Ponadto, dzięki możliwości nagrywania rozmów oraz dodawania notatek, będziesz miał pełny wgląd w przebieg interakcji z klientami, co z kolei ułatwi analizę oraz doskonalenie procesów obsługi klienta. Pamiętaj że połączenia wykonywane z panelu liczą się do Twojej puli udanych połączeń.
Raporty
Istotną funkcją każdego systemu CRM są raporty, nie mogła ich zabraknąć więc również w CallPage. W zakładce "Statystyki" manager może przejrzeć dokładne wyniki pracy swojego zespołu. Znajdziesz tutaj informacje o ilości zamówionych połączeń, procentowym udziale ich odebrania, ilości połączeń zaplanowanych na później oraz o pozostawionych wiadomościach. Za pomocą filtrów możesz także sortować dane, na przykład według widżetu lub sprawdzić wyniki dla konkretnego konsultanta. Dodatkowo, raporty mogą być automatycznie wysyłane na adres e-mail managera z określoną częstotliwością, co pozwala zaoszczędzić czas i ułatwia bieżące monitorowanie działalności zespołu.
Z CallPage, możesz nie tylko generować więcej połączeń, ale także lepiej monitorować pracę swojego zespołu oraz analizować dane. Dzięki naszym raportom i praktycznym funkcjom, takim jak nagrywanie rozmów czy tagi, skuteczniej zarządzasz procesami obsługi klienta. W rezultacie twoja firma zyskuje większą efektywność i poprawia jakość obsługi klienta – to klucz do sukcesu na rynku!
Sprawdź inne artykuły
Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni!
Wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 14 dni!
Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie
- Szybka konfiguracja
- Plany dopasowane do wielkości firmy