Explore otherproducts

Zaufało nam 1500 firm

Zobacz, jak CallPage pomaga generować więcej połączeń, zwiększać sprzedaż, oraz usprawniać User Experience naszych klientów.

Wzrost wyników sprzedaży

Play to korporacja oferująca usługi telekomunikacyjne.

650połączeń pozyskanych miesięcznie przez jeden widget
4 minutytyle trwa średnia rozmowa z Klientem zamawiającym kontakt
2 domenyna których zainstalowany jest CallPage

Klienci Play, gotowi na zakup, często mierzyli się z długim oczekiwaniem na połączenie ze sprzedawcą. To zniechęcało wielu i skłaniało ich do wyboru konkurencji. Zmieniło się to dzięki CallPage. Nasz widget skrócił czas oczekiwania na rozmowę z działem sprzedaży do czasem nawet mniej niż 28 sekund! Efekty? Znaczący wzrost wyników sprzedażowych i lepsza satysfakcja klientów. Szybsza obsługa telefoniczna przekłada się na więcej zadowolonych klientów i lepsze wyniki dla firmy.

96,3% współczynnik udanych połączeń

Firma Faktorone (dawniej Idea Money) oferuje przedsiębiorcom aplikację, która ułatwia i przyspiesza finansowanie wystawionych faktur

800liczba połączeń generowana przez CallPage miesięcznie
5 min 10 sekśredni czas połączenia
96,3%procent użytkowników odbierających połączenia

Gdy klient zostawi swój numer telefonu, konsultant firmy łączy się z nim automatycznie w ciągu 30 sekund. Po zainstalowaniu wtyczki, wzrosła szybkość i jakość obsługi klienta biznesowego. Pracownicy, którzy obsługują połączenia, są zadowoleni z narzędzia, jak również z tego, że aż 96,3% użytkowników odbiera ich telefony. Faktorone wykorzystuje CallPage od 2017 roku – w aplikacji, jak i na swojej stronie internetowej.

Wiarygodność na zagranicznym rynku

uKONTENTowani poprzez swoją markę strony.de, wspiera firmy w wejściu na niemiecki rynek.

24miesięcy z CallPage
9zainstalowanych widgetów
10 konsultantów obsługujących rozmowy

Jedną z największych korzyści było zwiększenie konwersji zapytań w rzeczywiste zamówienia. Kluczowe okazało się wyświetlanie lokalnego numeru telefonu, wpływające na większe zaufanie.

Dostęp do raportów i statystyk w panelu umożliwia monitorowanie wyników. System zbiera i organizuje ważne informacje, takie jak dane o leadach, statusy połączeń i nagrania rozmów. CallPage pozwala również ocenić efektywność kampanii marketingowych i pracy zespołu.

Więcej pozyskanych pacjentów przez stronę

Borczyk.pl to klinika implantologii i stomatologii estetycznej

200średnia liczba udanych połączeń wygenerowanych przez CallPage
2 min 05 sekśrednia długość rozmowy
4 pracownikówobsługuje połączenia generowane przez CallPage

Z tej formy kontaktu korzysta średnio 200 osób miesięcznie. Dzięki temu klinika pozyskuje zarówno nowych pacjentów, jak i szybciej kontaktuje się z osobami, które korzystają z jej usług od dawna. Wtyczka wykorzystuje reguły scoringowe do analizowania zachowania użytkowników na stronie. Kiedy użytkownik np. powróci na stronę po raz kolejny – na jego ekranie pojawia się okienko z propozycją oddzwonienia przez firmę. Potencjalny klient może również zostawić wiadomość tekstową i umówić się na dogodny dla siebie termin rozmowy.

Udoskonalone techniki sprzedaży

Inetum zapewnia klientom specjalistyczne usługi z zakresu IT

31średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage
2 min 22 sekśrednia długość trwania rozmowy
3 pracownikówobsługuje połączenia generowane przez CallPage

Wygląd wtyczki został spersonalizowany i dopasowany do oczekiwań firmy. System wykorzystuje reguły scoringowe, które analizują zachowanie użytkownika na stronie. Gdy konsument wykona określoną akcję, np. będzie przeglądał przez dłuższy czas witrynę – system wyświetli mu wtedy okienko z propozycją oddzwonienia w 28 sekund. Po zostawieniu numeru telefonu konsultant firmy automatycznie łączy się z osobą zainteresowaną rozmową.

Zaletą wykorzystania CallPage na stronie jest również to, że wszystkie rozmowy są nagrywane. Dzięki temu dział handlowy może odsłuchiwać przeprowadzane rozmowy i ulepszać swoje taktyki sprzedażowe.

Natychmiastowa bezpłatna konsultacja

Specbrands.pl to specjalistyczny sklep internetowy

372pozyskuje aplikacja CallPage w skali roku
4 minutytyle trwa średnia rozmowa z klientem zamawiającym kontakt
1 doradcaobsługuje rozmowy generowane ze strony

Już po kilku dniach od implementacji wtyczki, system oddzwonił do pierwszego klienta w mniej niż 28 sekund. W skali miesiąca sklep otrzymuje od 10 do 40 rozmów ze strony internetowej, pozyskanych dzięki systemowi CallPage. Klienci najbardziej cenią możliwość bezpłatnej konsultacji w tak krótkim czasie. Mimo tego, że system obsługuje tylko jedna osoba to współczynnik odbieralności jest na poziomie 77%. Pozostałe, nieodebrane rozmowy są oddzwanianie bezpośrednio z panelu systemu CallPage wtedy, kiedy czas na to pozwala.

CallPage usprawnia działania dużych i małych firm w różnych branżach

  • Branża medyczna

  • Usługi profesjonalne

  • Turystyka

  • Usługi internetowe

  • Nieruchomości

  • Motoryzacja

  • E-commerce

  • HR

  • Edukacja

  • Wystrój wnętrz

Poznaj historie klientów

Odkryj jak nasi klienci zwiększyli swoją sprzedaż i poprawili jakość obsługi dzięki CallPage.

Co o nas mówią klienci:

Callpage jest najlepszy

Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni

Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.

Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.

  • Kup lub anuluj w dowolnym momencie.
  • Szybka instalacja w 10 minut
  • 14 dni testów