Zaufało nam 1500 firm
Zobacz, jak CallPage pomaga generować więcej połączeń, zwiększać sprzedaż, oraz usprawniać User Experience naszych klientów.
Wzrost wyników sprzedaży
Play to korporacja oferująca usługi telekomunikacyjne.
650 | połączeń pozyskanych miesięcznie przez jeden widget |
4 minuty | tyle trwa średnia rozmowa z Klientem zamawiającym kontakt |
2 domeny | na których zainstalowany jest CallPage |
Klienci Play, gotowi na zakup, często mierzyli się z długim oczekiwaniem na połączenie ze sprzedawcą. To zniechęcało wielu i skłaniało ich do wyboru konkurencji. Zmieniło się to dzięki CallPage. Nasz widget skrócił czas oczekiwania na rozmowę z działem sprzedaży do czasem nawet mniej niż 28 sekund! Efekty? Znaczący wzrost wyników sprzedażowych i lepsza satysfakcja klientów. Szybsza obsługa telefoniczna przekłada się na więcej zadowolonych klientów i lepsze wyniki dla firmy.
96,3% współczynnik udanych połączeń
Firma Faktorone (dawniej Idea Money) oferuje przedsiębiorcom aplikację, która ułatwia i przyspiesza finansowanie wystawionych faktur
800 | liczba połączeń generowana przez CallPage miesięcznie |
5 min 10 sek | średni czas połączenia |
96,3% | procent użytkowników odbierających połączenia |
Gdy klient zostawi swój numer telefonu, konsultant firmy łączy się z nim automatycznie w ciągu 30 sekund. Po zainstalowaniu wtyczki, wzrosła szybkość i jakość obsługi klienta biznesowego. Pracownicy, którzy obsługują połączenia, są zadowoleni z narzędzia, jak również z tego, że aż 96,3% użytkowników odbiera ich telefony. Faktorone wykorzystuje CallPage od 2017 roku – w aplikacji, jak i na swojej stronie internetowej.
Wiarygodność na zagranicznym rynku
uKONTENTowani poprzez swoją markę strony.de, wspiera firmy w wejściu na niemiecki rynek.
24 | miesięcy z CallPage |
9 | zainstalowanych widgetów |
10 | konsultantów obsługujących rozmowy |
Jedną z największych korzyści było zwiększenie konwersji zapytań w rzeczywiste zamówienia. Kluczowe okazało się wyświetlanie lokalnego numeru telefonu, wpływające na większe zaufanie.
Dostęp do raportów i statystyk w panelu umożliwia monitorowanie wyników. System zbiera i organizuje ważne informacje, takie jak dane o leadach, statusy połączeń i nagrania rozmów. CallPage pozwala również ocenić efektywność kampanii marketingowych i pracy zespołu.
Więcej pozyskanych pacjentów przez stronę
Borczyk.pl to klinika implantologii i stomatologii estetycznej
200 | średnia liczba udanych połączeń wygenerowanych przez CallPage |
2 min 05 sek | średnia długość rozmowy |
4 pracowników | obsługuje połączenia generowane przez CallPage |
Z tej formy kontaktu korzysta średnio 200 osób miesięcznie. Dzięki temu klinika pozyskuje zarówno nowych pacjentów, jak i szybciej kontaktuje się z osobami, które korzystają z jej usług od dawna. Wtyczka wykorzystuje reguły scoringowe do analizowania zachowania użytkowników na stronie. Kiedy użytkownik np. powróci na stronę po raz kolejny – na jego ekranie pojawia się okienko z propozycją oddzwonienia przez firmę. Potencjalny klient może również zostawić wiadomość tekstową i umówić się na dogodny dla siebie termin rozmowy.
Udoskonalone techniki sprzedaży
Inetum zapewnia klientom specjalistyczne usługi z zakresu IT
31 | średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage |
2 min 22 sek | średnia długość trwania rozmowy |
3 pracowników | obsługuje połączenia generowane przez CallPage |
Wygląd wtyczki został spersonalizowany i dopasowany do oczekiwań firmy. System wykorzystuje reguły scoringowe, które analizują zachowanie użytkownika na stronie. Gdy konsument wykona określoną akcję, np. będzie przeglądał przez dłuższy czas witrynę – system wyświetli mu wtedy okienko z propozycją oddzwonienia w 28 sekund. Po zostawieniu numeru telefonu konsultant firmy automatycznie łączy się z osobą zainteresowaną rozmową.
Zaletą wykorzystania CallPage na stronie jest również to, że wszystkie rozmowy są nagrywane. Dzięki temu dział handlowy może odsłuchiwać przeprowadzane rozmowy i ulepszać swoje taktyki sprzedażowe.
Natychmiastowa bezpłatna konsultacja
Specbrands.pl to specjalistyczny sklep internetowy
372 | pozyskuje aplikacja CallPage w skali roku |
4 minuty | tyle trwa średnia rozmowa z klientem zamawiającym kontakt |
1 doradca | obsługuje rozmowy generowane ze strony |
Już po kilku dniach od implementacji wtyczki, system oddzwonił do pierwszego klienta w mniej niż 28 sekund. W skali miesiąca sklep otrzymuje od 10 do 40 rozmów ze strony internetowej, pozyskanych dzięki systemowi CallPage. Klienci najbardziej cenią możliwość bezpłatnej konsultacji w tak krótkim czasie. Mimo tego, że system obsługuje tylko jedna osoba to współczynnik odbieralności jest na poziomie 77%. Pozostałe, nieodebrane rozmowy są oddzwanianie bezpośrednio z panelu systemu CallPage wtedy, kiedy czas na to pozwala.
Co o nas mówią klienci:
Callpage jest najlepszy
Wypróbuj CallPage za darmo przez 14 dni
Zacznij generować leady sprzedażowe już dzisiaj.
Przetestuj CallPage bezpłatnie i otrzymuj więcej kontaktów bez dodatkowych inwestycji w reklamę.
- Kup lub anuluj w dowolnym momencie.
- Szybka instalacja w 10 minut
- 14 dni testów